Technical Project Manager
You will find all the information about the position here.
Omilon er en ledende aktør innen talegjenkjenning og klinisk dokumentasjon med virksomhet i Norge, Sverige og Danmark. Selskapet har 70 ansatte totalt, hvorav 21 i Norge. Leveranseavdelingen består av åtte medarbeidere og preges av høy kompetanse, tett samarbeid og et arbeidsmiljø med stor trivsel. Omilon leverer løsninger til både store helseforetak og kommuner, og har en sentral rolle i effektivisering av kliniske arbeidsprosesser.
Som Technical Project Manager vil du ha ansvar for planlegging og gjennomføring av utprøving, implementering og innføring av Omilons løsninger hos kunder i helsesektoren. Rollen krever solid teknisk forståelse, god rådgivningsevne og evne til å håndtere oppgaver som spenner fra systemintegrasjoner til kundedialog, dokumentasjon og problemløsning. Du vil samarbeide tett med kunder, salg, customer success, utviklingsmiljøer og eksterne partnere.
Ansvarsområder
- Lede kundeprosjekter innen implementering, utvikling og oppgradering
- Lede interne prosjekter i Norge og Skandinavia
- Rådgivning av kunder i valg av løsninger, kravspesifikasjoner og oppsett
- Implementering og utrulling av taleteknologi i helseforetak og kommuner
- Bindeledd mellom utvikling, salg, leverandører og kunder
- Bidra i salgsmøter, tilbudsarbeid og anbudsbesvarelser
- Veiledning av kunder innen ROS, DPIA og databehandleravtaler
- Oppdatere og vedlikeholde dokumentasjon
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning på bachelor- eller masternivå
- Erfaring med teknisk prosjektledelse innen helsesektoren
- Erfaring med programvareleveranser og teknisk kundeoppfølging
- Forståelse for IT-systemer, integrasjoner og kliniske arbeidsprosesser
- Konsulenterfaring
- Klinisk erfaring og/eller helsefaglig bakgrunn er en fordel
- Forretningsteft og har kommersiell forståelse
- God skriftlig og muntlig kommunikasjon
Personlige egenskaper
- Strukturert og løsningsorientert
- Tar eierskap og driver prosesser fremover
- Selvstendig, men samarbeider godt på tvers av funksjoner
- Tilpasningsdyktig og lærevillig
- Gode samarbeidsevner
- Motivasjon for å bygge og videreutvikle tjenester
- Opptatt av gode kundeopplevelser

Omilon er et teknologidrevet Private Equity-eid selskap i sterk vekst. Selskapet leverer løsninger og tjenester med høy grad av kompleksitet og har en kommersiell og analytisk kultur preget av høyt kompetansenivå, tett samarbeid og fleksibilitet. Vårt mål er å revolusjonere effektiviteten i helsetjenesten ved å øke tiden helsepersonell kan bruke på direkte pasientbehandling.
Vår visjon er å frigjøre tid – en verdifull og knapp ressurs. Tid som våre kunder, enten de er leger, sykepleiere eller helsefagarbeidere, kan bruke på å skape verdi gjennom kontakt med pasienten, i stedet for å bli oppslukt av dokumentasjonsarbeid.
Search for vacancies
Upload your resume and application to be considered for exciting positions. We look forward to receiving your application!
More advertised positions
Explore our exciting career opportunities and find the position that suits you best.
Leadership and Specialist Roles
På vegne av Omilon søker vi Technical Project Manager som vil ha ansvar for planlegging og gjennomføring av utprøving, implementering og innføring av Omilons løsninger hos kunder i helsesektoren.
Omilon styrker sin økonomifunksjon og søker en FP&A Analyst som vil ha en nøkkelrolle i selskapets performance management
Oslo Taxi søker nå en proaktiv og forhandlingssterk innkjøpsansvarlig som skal ha et helhetlig ansvar for konsernets innkjøp og rammeavtaler.
På vegne av Aars søker vi til en nyopprettet stilling, en Chief Investment Officer. Vedkommende vil lede selskapets investeringsvirksomhet.
På vegne av mediekonsernet Mentor Medier søker vi en analytisk og proaktiv Business Controller som vil få en sentral rolle i den økonomiske oppfølgingen av konsernets selskaper.
På vegne av Ticon Gruppen, et familieeid investeringsselskap, søker vi en operativ, analytisk og strategisk CFO.
På vegne av Uno-X Mobility Norge søker vi nå en faglig sterk og forretningsorientert kredittsjef.
På vegne av Aquatiq søker nå en forretningsorientert og analytisk Group Business Controller som ønsker å spille en sentral rolle i utviklingen av økonomistyring og beslutningsstøtte i et internasjonalt konsern.
På vegne av Lund Gruppen Holding søker vi en forretningsorientert og operativ Finans-/Økonomisjef som vil få en sentral rolle i å videreutvikle økonomifunksjonen på tvers av konsernet og dets selskaper
På vegne av RegioX søker vi nå en Daglig leder som ønsker å ta en sentral rolle i å videreutvikle selskapet kommersielt og strategisk.
Nå søker vi en operativ og strategisk kontorleder i Mosjøen som kan bygge laget videre og bidra til å utvikle Aiders posisjon lokalt.
Vi søker deg som klarer å plukke de beste ideene og lede arbeidet med å bygge morgendagens vinnerselskaper?
Ascender er i sterk vekst og har ambisiøse planer for tiden som kommer – nå ser vi etter målrettede og fremoverlente Associates som vil være med på reisen.
Amedia søker en engasjert og målrettet Key Account Manager til teamet i Bergen. I rollen blir du en viktig rådgiver for kundene dine og en drivkraft for sterk digital vekst og resultater som skaper energi i hverdagen.
In de rol van Chartered Accountant in Contèr Services AS, du wordt longterm en proactief om kunnen ervaren een hoge level of service, met goede structuur en solution-oriented communicatie.
On behalf of Permian, we are seeking a Legal Counsel for our Oslo office with an interest in corporate law and the asset management industry. The Permian Group is the Nordic region's leading fund manager for alternative investment funds, offering a wide range of services to Nordic managers.
On behalf of Aquatiq, we are now seeking a commercial and strategic manager for a new business unit. The role provides holistic performance responsibility and becomes central to the further development and scaling of the business.
On behalf of Sportsklubben Brann, we are looking for a Head of Communications. As head of the communications department, you become a key advisor to the board, management team, head coach and players, contributing to professional and clear communication in the media image.
On behalf of Sportsklubben Brann, we are looking for a sales and marketing manager who will help build on our success and make Brann Kvinner even stronger, more resilient and visible.
On behalf of Brækhus, we are looking for a skilled finance employee who will become a key asset in their finance team and the closest support and cooperation partner for the CFO.
On behalf of Brækhus, we are looking for a Bid Manager who will have a key role in professionalising their work with offers and tenders.
On behalf of Aider, we are now looking for an experienced, clear and commercial office manager in Tromsø who can take the office to the next level.
On behalf of the Facade Group, we are now seeking a proactive and operational accounting officer for a newly created position, where you will have the opportunity to develop the role and make your own mark on it.
Elkraft is now seeking an administrative manager who will have overall responsibility for our administrative functions in Norway. The role combines daily operational presence with strategic development work.
Elkraft is now looking for a Head of Technical who will have overall responsibility for our technical operations in Norway. The role combines strategic management with operational follow-up,
Abler Nordic is seeking a CEO with strong leadership skills and a proven track record in private asset investments.
On behalf of AndvordGruppen, a tradition-rich and family-owned investment and real estate group, we are seeking an operational and analytical CFO.
Elkraft is looking for an accounting officer with experience or interest in consolidated financial statements. You will have a central role in the finance department and be a key person in delivering accurate and high quality financial reporting
On behalf of AKOFS Offshore, we are seeking an analytical and business-oriented Investment & Development Manager who will be a key asset in the company's strategic and operational work
Do you have experience in the consulting industry and/or a desire to work as a consultant? We would like to get in touch with you who have a desire to work as an advisor for some of Norway's leading companies.
Garda Security Group are seeking a highly motivated and experienced Head of Group Accounting to join the team.
Interim
Are you an experienced CFO who thrives on responsibility and variety — and ready for new interim assignments? We are looking for skilled financial managers for our clients.
Do you have solid experience in accounting and are confident in your leadership role? We are looking for you who want to work as interim chief accountant at exciting companies during periods of change, growth or temporary need for additional capacity and management.
We are looking for skilled accounting consultants who want to work on an interim basis with our clients. As a consultant, you have the opportunity to contribute with your professional weight and ensure stability and quality during periods of extra need.
Are you an experienced Group Accounting Manager who thrives on interim roles? We are looking for talented candidates who are available at short notice and want exciting assignments in various companies.
Ascender is a leading recruitment company, to permanent and interim roles. We are looking for people who want to work as a consultant to management for hire assignments.
Do you have broad experience as a Group Controller and thrive on responsibility and complex accounting processes? Now you have the opportunity to work through Management for Hire and apply your expertise in interim assignments within group accounting and reporting.
Do you have extensive experience in HR and want flexibility in your everyday life? We are seeking skilled HR consultants who wish to take on interim assignments with our clients during periods of need for additional capacity or specialist expertise.
Ascender is now searching for skilled and flexible candidates who want to work mission-based in temporary roles in administration, office management and support functions.
If you are ready to take on new challenges as interim Financial Controller, we want to hear from you!
We are seeking skilled CFOs who want to take on exciting and varied interim assignments with our clients.
We are looking for you who have experience in the role of Business Controller and want to work on a mission basis
.avif)


